מה שלא נראה מיליון דולר,לא יכול לייצר מיליון דולר!

מה שלא נראה מיליון דולר,לא יכול לייצר מיליון דולר!





לבוש ,מיתוג, התבטאות ועוד...


 
מאת: מאיר עמר(2.2.2018)
הפעם נמשיך בסדרת המאמרים על התחום שבא לידי ביטוי כמעט בכל רגע בחיינו: עמידה מול קהל.
היום נעסוק בחשיבות הנראות שלנו בעת עמידה מול קהל!
נראות באה לידי ביטוי במספר פרמטרים:
לבוש (כן כן לבוש..), מיתוג, צורת התבטאות, התנהגות ועוד..
יש משפט מפורסם שאומר: "מה שלא נראה מיליון דואר, לעולם לא יוכל לייצר מיליון דולר.."
במבט ראשון מדובר במשפט שטחי מאוד אך אם נפנים את המשפט נבין כי מדובר במשפט לחיים שמתאים כמעט לכל תחום!
דמיינו לעצמכם שאתם מגיעים לקנות רכב חדש או בית חדש מקבלן ומחכה לכם נציג מרושל, לבוש בצורה לא מתאימה למעמד, מדבר אליכם בזלזול, האם אתם תרכשו ממנו שירות מסוים? כמובן שלא!
דוגמא נוספת מעולם מחפשי העבודה, דמיינו אדם שמגיע לראיון עבודה כשהוא מרושל או הגיע בצורה לא מכבדת ולא מותאמת לראיון, ברגע שהוא ייכנס לראיון הוא כבר חרץ את גורלו (ויכול להיות שהוא האדם הכי מבריק שיש!)
שימו לב שבשנים האחרונים נושא הנראות/קוד לבוש השתנה בכל מקום שמכבד את עצמו: נהגי אגד, נציגי שירות לקוחות, בנקאיים, מתווכים ועוד..
ישנה חשיבות רבה לאינטראקציה הראשונה בדגש על הנראות שלנו מול לקוחות/ספקים/צופים וכו', אם אתם רוצים להיתפס כאנשים רציניים (בין אם אתם עצמאיים או שכירים) חשוב להתאים את צורת הלבוש לקהל המיועד (התאמת הבגדים, תכשיטים וכו') ולבצע התאמה של ההתנהגות/התבטאות כלפי הקהל המיועד.
רק אם נמתג את עצמנו נכון (יוקרה) נוכל לייצר ולהיות במקום שבו אנו רוצים להיות!
 
תגובות הוסף תגובה הוסף תגובה
Coi בניית אתרים
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק